loading...
حکایت ها
علی صالحی بازدید : 5 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

بخش اول

پس از چند ماه در دانشكده پزشكي استاد تستي را به ما داد.

ازآنجاييكه دانش آموزخوبي بودم سريعاً به تمام سوالات پاسخ دادم به غير از سوال آخر.سوال آخر اين بود...

نام پيشخدمت آموزشگاه مان چه بود؟

پاسخ نامه را بلند كردم ولي به سوال آخر جواب ندادم.قبل از اينكه كلاس تمام شود دانش آموز ديگري درمورد سوال آخر پرسيد كه استاد سوال آخر بايد حتما پاسخ داده شود؟

استادجواب داد البته .شما افراد زيادي را درزندگي تان مي بينيد .تمام آنها تا اندازه اي مهم هستند.

شما بايد به آنها توجه داشته باشيد حتياگر يك لبخند ساده داشته باشند يا فقط سلام كنند.هرگز اين درس را فراموش نكردم....سپس دنبال اين رفتم كه نام پيشخدمتمان را بفهمم .نام اوماريانا بود.


بخش دوم

چند وقت پيش زماني كه بستني خيلي گران نبود يك پسر ده ساله به يك كافي شاپ رفت موقعيكه پشت ميز نشست از گارسون پرسيد :قيمت بستني گردويي چند است ؟اوگفت 50 سنت است .

پسرازجيبش پول درآورد وآنرا شمرد.

سپس پرسيد قيمت بستني ساده چقدر است؟

آنجا افراد ديگري بودند كه منتظربستني بودند.گارسون در حاليكه كمي بداخلاق وبي حوصله بود با تندي گفت:

35 سنت است.پسردوباره پولش را شمرد وگفت لطفاً يك بستني ساده بدهيد.

گارسون بستني را همراه با صورت حساب براي او برد .پسر بستني اش را خورد وپولش را به صندوق پرداخت كرد.

وقتي گارسون ميزراتميز مي كردشروع به گريه كردن كرد.....در گوشه بشقاب 15 سنت بابت انعام براي او گذاشته بود.

 

پسر به جاي بستني گردويي ،بستني ساده گرفت تا بتواند به او انعام دهد!

 اگر از این مطلب خوشتان آمد برایم نظر بگذارید تا باز هم در ادامه از این پست ها برایتان بگذارم.ممنون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام. من علی صالحی هستم.این وبلاگ را من تقریباهر روز آپ میکنم.راستی حتما لطفا اگر نظری دارید بگذاری. من با تبادل لینک هم موافق هستم.این رو یادم اومد این وبلاگ دارای خبر خوان و RSS است؛ خبر خوان به ایمیل عضو ارسال می شود ولی RSS را در نرم افزار های RSS خوان میتوانید سر خط پست هایم را در یافت کنید. علی صالحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما کدام یک از خوانندگتن زیر را دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 420
  • کدهای اختصاصی