loading...
حکایت ها
علی صالحی بازدید : 27 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

داستان میمون ها

گروهی از دانشمندان 5 میمون را داخل قفسی قرار دادند. در وسط قفس یک نردبان و بالای آن نردبان موز گذاشتند. هر زمانی که میمونی بالای نردبان می رفت،دانشمندان بر روی سایرمیمون ها آب سرد می پاشیدند؛پس از مدتی هر وقت که میمونی بالای نردبان می رفت سایرین او را کتک می زدند. پس از مدتی هیچ میمونی علی رغم وسوسه ای که داشت؛ جرات بالا رفتن از نردبان را به خود نمی داددانشمندان تصمیم گرفتند یکی از میمون ها را جایگزین کننداولین کاری که این میمون جدید انجام داد این بود که بالای نردبان برود که بلافاصله توسط سایرین مورد ضرب و شتم قرار می گرفتپس از چند بار کتک خوردن میمون با اینکه نمی دانست چرا اما یاد گرفت که از نردبان بالا نرودمیمون دومی جایگزین گردید و همان اتفاق تکرار شد.سومین میمون هم جایگزین شد و همان اتفاق( کتک خوردن ) تکرار شد به همین ترتیب چهارمین و پنجمین میمون نیز عوض شدند.آن چیزی که باقی مانده بود متشکل بود از 5 میمونی که با اینکه هیچ گاه آب سردی بر روی آنها ریخته نشده بود میمونی را که بالای نردبان می رفت کتک می زدند، اگر امکان داشت که از میمون ها بپرسند که چرا میمونی را که بالای نردبان می رود را کتک می زدند شرط خواهیم بست که جواب این خواهد بود: (( من نمی دانم این اتفاقی است که اطرافمان می افتد ))

 

این سوال به نظر شما آشنا نمی آید ؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام. من علی صالحی هستم.این وبلاگ را من تقریباهر روز آپ میکنم.راستی حتما لطفا اگر نظری دارید بگذاری. من با تبادل لینک هم موافق هستم.این رو یادم اومد این وبلاگ دارای خبر خوان و RSS است؛ خبر خوان به ایمیل عضو ارسال می شود ولی RSS را در نرم افزار های RSS خوان میتوانید سر خط پست هایم را در یافت کنید. علی صالحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما کدام یک از خوانندگتن زیر را دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 424
  • کدهای اختصاصی